І Засідання (методичний кейс)
Форма проведення: звіт, інформація, обговорення.
СЕРПЕНЬ
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1. | Про роботу ШМО вчителів природничо-математичного циклу у 2021/2022 н. р. та завдання на 2022/2023 н. р. | Керівник ШМО | |
2. | Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2022/2023 н. р.. | Заступник директора | |
3. | Про погодження календарно – тематичного планування предметів природничо-математичного циклу на І семестр 2022/2023 навчального року | Керівник ШМО | |
4. | Про дотримання норм єдиного орфографічного режиму в закладі. Інструкція з ведення ділової документації. Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. | Керівник ШМО | |
5. | Про самоосвітню діяльність вчителя. | Заступник директора | |
6. | Про організацію освітнього процесу в умовах дистанційної освіти та змішаного навчання. Аналіз ризиків та прорахування негативних наслідків падіння ефективності навчального процесу в умовах карантину. | Керівник ШМО | |
6. | Про організацію роботи з обдарованими та здібними дітьми | Керівник ШМО | |
7. | Про організацію навчання природничо – математичних дисциплін засобами ІКТ. | Керівник ШМО | |
8. | Планування проведення предметних тижнів | Керівник ШМО | |
9. | Про проведення шкільного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу | Керівник ШМО | |
10. | Охорона праці на уроках природничого циклу. | Керівник ШМО |
ІІ ЗАСІДАННЯ (круглий стіл, конференція)
ЖОВТЕНЬ
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1. | Про методичні рекомендації МОН щодо впровадження STEM – освіти. | Керівник ШМО |
ІІІ ЗАСІДАННЯ
Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер – клас, інформація
ЛИСТОПАД
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1. | Майстер-клас. Різнобічний розвиток шляхом використання інноваційних технологій на уроках інформатики. Використання ІКТ на уроках – вимога до сучасного уроку. | Вчитель інформатики | |
2. | Використання хмарних сервісів на уроках природничо – математичних дисциплін. | Вчитель математики, члени ШМО | |
3. | Круглий стіл. Пошуково- дослідницька діяльність учнів як засіб підвищення предметної математичної компетентності. | Керівник ШМО |
ІV ЗАСІДАННЯ (круглий стіл)
СІЧЕНЬ
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1. | Методична майстерня «Вчитель сучасної школи» (обмін досвідом) | Вчителі-предметники | |
2. | Про моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за І семестр 2022/2023 навчального року. Рейтинг учнів | Керівник ШМО | |
3. | Про участь учнів у І, ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіадах, роботі МАН. Рекомендації щодо підвищення результативності участі учнів у ІІ етапі учнівських олімпіад, роботі МАН | Керівник ШМО | |
4. | Про розвиток компетентностей учнів на уроках фізики як прикладної науки. Обмін досвідом. | Вчитель фізики. | |
6. | Про використання технічних засобів навчання на уроках хімії. Можливості використання засобів Google в роботі вчителя. | Вчитель хімії. | |
7. | Про погодження календарно-тематичного планування предметів природничо-математичного циклу на ІІ семестр 2022/2023 навчального року | Керівник ШМО |
V ЗАСІДАННЯ
Форма проведення: обмін думками, досвідом, відкриті уроки, інформація
БЕРЕЗЕНЬ
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1. | Про впровадження інтерактивних та інноваційних технологій на уроках природничо-математичного циклу. | Керівник та члени ШМО | |
2. | Про формування всебічно розвиненої особистості черезлюбов до природи | Вчитель біології | |
3. | Тренінг "Розв’язування олімпіадних завдань з предметів природничо-математичного циклу" | Вчителі математики, хімії, біології, фізики |
VІI ЗАСІДАННЯ
Форма проведення: конференція
ТРАВЕНЬ
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1. | Про підсумки перевірки стану викладання предметів природничо-математичного циклу | Заступник директора | |
2. | Про підсумки проведення предметних тижнів | Вчителі-предметники | |
3. | Про моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо - математичного циклу за 2022/2023 навчальний рік. Рейтинг учнів | Керівник ШМО | |
4. | Про підсумки роботи з обдарованими учнями | Члени ШМО | |
5. | Про результати зрізових контрольних робіт. Рекомендації щодо усунення недоліків | Керівник ШМО | |
6. | Про аналіз роботи ШМО за 2022/2023 навчальний рік | Керівник ШМО | |
7. | Про обговорення проекту плану роботи ШМО на 2023/2024 навчальний рік | Керівник ШМО |
ТЕМА: «Форми співробітництва учителя і учнів у процесі навчання».
І ЗАСІДАННЯ (серпень)
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1 | Про затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2022/2023н.р. | Керівник ШМО. | |
2 | Про аналіз роботи вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2021/2022н. р. | Дігтяр Г.П. | |
3 | Про дотримання норм єдиного орфографічного режиму в закладі. Інструкція з ведення ділової документації. Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти | Федоренко Т.О. | |
4 | Про критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. | Дігтяр Г.П. | |
5 | Про оцінювання навчальних досягнень учнів | Керівник ШМО. | |
6 | Про опрацювання методичних рекомендацій щодо оформлення предметних сторінок класного журналу. | Керівник ШМО. | |
7 | Про можливості дистанційного та змішаного форматів навчання. Переваги та недоліки дистанційного навчання. | Дігтяр Г.П. | |
8 | Про організацію роботи з обдарованими дітьми | Керівник ШМО. | |
9 | Про погодження календарно-тематичного планування на І семестр 2022/2023 навчального року. | Дігтяр Г.П. | |
10 | Про планування проведення предметних тижнів. | Керівник ШМО. | |
11 | Про затвердження завдань І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. | Керівник ШМО. |
II ЗАСІДАННЯ (тренінг)
ЖОВТЕНЬ
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1 | Про проведення І етапу Міжнародного мовно – літературного конкурсу ім. Тараса Шевченка та ХХІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика. | Дігтяр Г.П. | |
2 | Тренінг ’’Виконання завдань минулих років з предметів суспільно – гуманітарного циклу’’. | Члени МО. | |
3 | Про підготовку до ІІ етапу шкільних олімпіад. | Карташова В.М. | |
4 | Про хід атестації вчителів. | Дігтяр Г.П. | |
5 | Про проведення тижня до Дня української писемності. | Члени МО. |
ІІІ ЗАСІДАННЯ (круглий стіл) СІЧЕНЬ
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1 | Про аналіз участі учнів у І, II етапі Всеукраїнських предметних олімпіадах, роботі МАН. Рекомендації щодо підвищення результативності участі учнів у II етапі учнівських олімпіад, роботі МАН. | Керівник ШМО. | |
2 | Про підсумки перевірки стану української мови та Харківщинознавства. | Керівник ШМО. | |
3 | Навчальний семінар « Сучасний урок з погляду забезпечення розвитку пізнавальних інтересів здобувачів освіти. сосвіти» | Керівник НІМО. | |
4 | Про моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу за І семестр 2022/2023 навчального року. Рейтинг учнів. | Керівник ШМО. | |
5 | Про формування мовних і мовленнєвих компетенцій учнів на уроках української та англійської мов. | Члени ШМО. | |
6 | Про гендерне питання у мовному аспекті. | Керівник ШМО. | |
7 | Про використання інноваційних технологій у освітньому процесі. | Члени ШМО | |
ІV ЗАСІДАННЯ (конфереція) БЕРЕЗЕНЬ
Тема: « Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів»
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1 | Про розвиток професійної компентності учителя. | Члени ШМО. | |
2 | Про проблеми формування мотивації навчальної діяльності учнів за сучасних умов ( з досвіду роботи) | Члени ШМО. | |
3 | Майстер – клас «Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови». | Вчителі,які атестуються. | |
4 | Про креативні технологій навчання на уроках мови та літератури. | Члени ШМО. | |
5 | Про розробку рекомендацій на допомогу учням і батькам 9 –го класу для кращої підготовки до ДПА | Члени ШМО. |
V ЗАСІДАННЯ (конференція)
ТРАВЕНЬ
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1 | Про аналіз підсумків проведення предметних тижнів. | Керівник ШМО. Члени ШМО | |
2 | Про аналіз підсумків перевірки стану викладання історії України та фізичної культури. | Керівник ШМО. | |
3 | Про моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2022/2023 навчального року. Рейтинг учнів. | Керівник ШМО. | |
4 | Про підсумки роботи з обдарованими та здібними дітьми. | Члени ШМО | |
5 | Про аналіз результатів зрізових контрольних робіт. Рекомендації щодо усунення недоліків. | Адміністрація закладу | |
6 | Про ефективність роботи вчителів над індивідуальною методичною темою. | Члени ШМО. | |
7 | Про обговорення проекту плану роботи ШМО на 2023/202 навчальний рік. | Керівник ШМО. | |
8 | Про функції учителя у створенні інноваційного креативного середовища. | Члени ШМО |
І засідання
Серпень
«Підготовка початкової школи до нового навчального року»
№ | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1. | Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за попередній 2021/2022 навчальний рік. | Керівник ШМО | |
2. | Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022/2023 н. р. | Керівник ШМО | |
3. | Актуальний інструктаж. Про нормативно-правові документи щодо організованого початку 2022/2023навчального року: Про схвалення календарних планів роботи вчителів на 2022/ 2023н.р. Про внесення корегуючих уроків до календарного планування. Про організацію роботи з обдарованими дітьми. | Керівник ШМО ЗДНВР Керівник ШМО | |
4 | Про інтерактивні інструменти формувального оцінювання у роботі вчителя початкових класів. | Класні керівники | |
5. | Про затвердження завдань І етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика. | Класні керівники |
ІІ засідання
Жовтень
«Нова українська школа : інтеграція. Адаптація першокласників до шкільного колективу.»
№ з/п | Зміст | Відповідальний | Примітка |
1 | Про адаптацію першокласників до навчання в ліцеї. Ранкові зустрічі у 1-му класі. | Класний керівник 1 класу | |
2 | Про інтеграцію навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе» | Класні керівники | |
3 | Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання - технологія «кластера» на уроках літературного читання; -квестова технологія у навчанні мови і літератури; - метод проектів на уроках літературного читання; - технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення) | Класні керівники | |
4 | Про роль асистента вчителя в умовах інклюзивного навчання. | Керівник ШМО |
ІІІ засідання
Січень
«Інновації в освіті»
№ з/п | Зміст | Відповідальний | Примітка |
1 | Про групові методи роботи на уроках у початковій школі. | Класні керівники | |
2 | Про педагогічну технологію STEM як засіб реформування освітньої системи України | Керівник ШМО | |
3 | Про збереження психологічного здоров’я вчителя і учня з особливими потребами в шкільному середовищі | Класні керівники | |
4 | Про проведення інтегрованих уроків у початковій школі. | Керівник ШМО | |
5 | Про затвердження завдань для проведення шкільних олімпіад для учнів 3- 4 класів | Класні керівники |
ІV засідання (тренінг)
Березень
«Творчий вчитель - обдарований учень»
№ з/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1 | Про підготовку учнів 4-х класів до ДПА. Опрацювання матеріалів ДПА для учнів 4-их класів. | Класні керівники | |
2 | Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів | Керівник ШМО | |
3 | Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства: - активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»; - прийом фішбоун; - прийом «Кубик Блума»; - використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів. | Класні керівники | |
4 | Про участь батьків майбутніх першокласників у Інтернет – зборах. | ЗДНВР |
V засідання
Травень
«Підсумки роботи методичного об’єднання за 2021/2022н.р. та визначення завдань на наступний навчальний рік»
№ З/п | Зміст | Відповідальні | Примітка |
1 | Про участь учнів 3-4 класів у районних олімпіадах з математики, української мови, природознавства. Рекомендації щодо підвищення результативності. | Класні керівники | |
2 | Обмін думками: звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі семінарів-практикумів, творчих груп; про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, На урок, вебінарах, Інтернет-марафонах. | Класні керівники | |
3 | Про підсумки роботи з обдарованими дітьми. | Класні керівники | |
4 | Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність. | Класні керівники | |
5 | Про обговорення плану роботи ШМО на 2023/2024 н. р. та визначення завдань на наступний рік. | Керівник ШМО |
І засідання
Серпень
«Стратегічні напрямки виховання у вимірах сьогодення»
№ п/п | Тематика засідань | Відповідальні | Примітка |
1. | Про аналіз роботи ШМО за 2021/2022 н. р. | Керівник ШМО | |
2. | Про розгляд та обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2022/2023 н. р. | Члени ШМО | |
3. | Про рекомендації щодо складання соціального паспорту класу | Керівник ШМО | |
4. | Про ознайомлення з нормативно – правовими документами на 2022/2023 н. р.: · - методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2022/2023 н.р.; · - проведення Першого уроку у 2022/2023 н.р. та ін. | Керівник ШМО | |
5. | Про затвердження плану роботи шкільного МО класних керівників на 2022/2023 н. р. | Керівник ШМО | |
6. | Про планування виховної роботи з класним колективом. | Вітер В.М. |
ІІ засідання
«Використання новітніх технологій у виховній роботі школи»
Жовтень
№ п/п | Тематика засідань | Відповідальні | Примітка |
1 | Про використання новітніх технологій у виховній роботі школи. | Члени ШМО | |
2 | Про систему роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування (обмін досвідом) | Члени ШМО | |
3 | Про роботу з профілактики булінгу (цькуванню), дитячого травматизму, охорону життя і здоров'я здобувачів освіти в 2022/2023 навчальному році. | Вітер В.М. | |
4 | Про виховання толерантності: гендерний аспект. | Керівник ШМО | |
5 | Круглий стіл: « Нові форми роботи з дітьми» | Вітер В.М. | |
6 | Про попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті. Профілактика травматизму. | Члени ШМО |
ІІІ засідання
Тема: «Громадянське виховання, формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема»
Січень
№ п/п | Тематика засідань | Відповідальні | Примітка |
1. | Про громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема. | Члени ШМО | |
2. | Про форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості школярів з особливими освітніми потребами. | Керівник ШМО | |
3. | Про сучасний погляд на патріотичне виховання. | Вітер В.М. | |
4 | Про профілактику насильства серед підлітків. Негативний вплив соціальних мереж. | Члени ШМО | |
5 | Про прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання засобам розв’язання конфліктів. | Члени ШМО | |
6 | Про формування активно життєвої позиції учнів в умовах НУШ. | Вітер В.М. |
ІV засідання
Тема: «Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів»
Березень
№ п/п | Тематика засідань | Відповідальні | Примітка |
1. | Про систему роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування. | Члени ШМО | |
2. | Про результати контролю за якістю проведення виховних годин. | Дігтяр Г.П. | |
3. | Практикум. "Дружити потрібно вміти". Створення презентації "Абетка ввічливих слів". | Члени ШМО | |
4. | Про прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання засобам розв’язання конфліктів. | Члени ШМО | |
5. | Тренінг «Конфлікт –мистецтво взаємодії» | Члени ШМО |
V засідання
Тема «Правове виховання учнів»
Травень
№ п/п | Тематика засідань | Відповідальні | Примітка |
1. | Про правовий аспект у вихованні учнів. Права і закони для всіх однакові. | Вітер В.М. | |
2. | Про організацію системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи. | Немашкало А.М. | |
3. | Контроль за відвідування занять учнями. Профілактика жебракування. | Вітер В.М. | |
4. | Соціальний захист дітей пільгових категорій. | Немашкало А.М. |
№ З\П | Зміст | Термін виконання | Відповідальні | Відмітка про виконання |
1. | Перевірити й уточнити списки дітей пільгового контингенту | до 05.09.2022 | Громадський інспектор | |
2. | Створити шкільний банк даних дітей пільгового контингенту. | 05.09.2022 | Громадський інспектор | |
3. | Провести обстеження матеріально – побутових умов дітей пільгового контингенту. Скласти акти. | Вересень 2022 Січень 2023 | Громадський інспектор Класні керівники | |
4. | Подавати до відділу освіти інформацію про виконання Комплексної програми злочинності. | щоквартально | Громадський інспектор | |
5. | Постійно тримати на контролі сім’ї, які можуть опинитися в кризових ситуаціях, проводити обстеження матеріально – побутових умов сімей, де проживають діти – напівсироти. | постійно | Громадський інспектор Класні керівники | |
6. | Залучати до роботи з дітьми в школі працівників ювенальної превенції, психолога з ІРЦ з метою надання практичної допомоги батькам. | постійно | Громадський інспектор Класні керівники | |
7. | Систематично здійснювати контроль за вихованням, навчанням, здоров'ям та матеріально – побутовим утриманням дітей – сиріт та дітей, що перебувають під опікою | постійно | Громадський інспектор Класні керівники | |
8. | Своєчасно повідомляти відділ освіти про виявлення дітей, які потребують соціального захисту | постійно | Громадський інспектор | |
9. | Вести встановлену документацію з охорони прав неповнолітніх | постійно | Громадський інспектор | |
10. | Щосеместрово разом з класними керівниками проводити обстеження матеріально – побутових умов проживання дітей пільгового контингенту. | постійно | Громадський інспектор Класні керівники | |
11. | Брати участь у все українському рейді «Урок». | постійно | Класні керівники | |
12. | Щорічно відзначати міжнародний день інвалідів. | постійно | Громадський інспектор | |
13. | Сприяти усуненню випадків дитячої безпритульності та бездоглядності | постійно | Громадський інспектор Класні керівники | |
14. | 100% охопити дітей пільгового контингенту відпочинком. | постійно | Громадський інспектор | |
15. | Продовжувати профілактичну роботу щодо попередження злочинності, правопорушень, бездоглядності. | постійно | Громадський інспектор | |
16. | Підтримувати тісний зв'язок з працівниками служби у справах дітей. | постійно | Громадський інспектор | |
17. | Продовжувати профілактичну роботу щодо проявів булінгу та кібербулінгу серед здобувачів освітию | постійно | Класні керівники |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.