ПЛАН РОБОТИ

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

І Засідання (методичний кейс)

Форма проведення: звіт, інформація, обговорення.

СЕРПЕНЬ

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1. Про роботу ШМО вчителів природничо-математичного циклу у 2021/2022 н. р. та завдання на 2022/2023 н. р. Керівник ШМО
2. Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2022/2023 н. р.. Заступник директора
3. Про погодження календарно – тематичного планування предметів природничо-математичного циклу на І семестр 2022/2023 навчального року Керівник ШМО
4. Про дотримання норм єдиного орфографічного режиму в закладі. Інструкція з ведення ділової документації. Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Керівник ШМО
5. Про самоосвітню діяльність вчителя. Заступник директора
6. Про організацію освітнього процесу в умовах дистанційної освіти та змішаного навчання. Аналіз ризиків та прорахування негативних наслідків падіння ефективності навчального процесу в умовах карантину. Керівник ШМО
6. Про організацію роботи з обдарованими та здібними дітьми Керівник ШМО
7. Про організацію навчання природничо – математичних дисциплін засобами ІКТ. Керівник ШМО
8. Планування проведення предметних тижнів Керівник ШМО
9. Про проведення шкільного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу Керівник ШМО
10. Охорона праці на уроках природничого циклу. Керівник ШМО

ІІ ЗАСІДАННЯ (круглий стіл, конференція)

ЖОВТЕНЬ

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1. Про методичні рекомендації МОН щодо впровадження STEM – освіти. Керівник ШМО

ІІІ ЗАСІДАННЯ

Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер – клас, інформація

ЛИСТОПАД

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1. Майстер-клас. Різнобічний розвиток шляхом використання інноваційних технологій на уроках інформатики. Використання ІКТ на уроках – вимога до сучасного уроку. Вчитель інформатики
2. Використання хмарних сервісів на уроках природничо – математичних дисциплін. Вчитель математики, члени ШМО
3. Круглий стіл. Пошуково- дослідницька діяльність учнів як засіб підвищення предметної математичної компетентності. Керівник ШМО

ІV ЗАСІДАННЯ (круглий стіл)

СІЧЕНЬ

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1. Методична майстерня «Вчитель сучасної школи» (обмін досвідом) Вчителі-предметники
2. Про моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за І семестр 2022/2023 навчального року. Рейтинг учнів Керівник ШМО
3. Про участь учнів у І, ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіадах, роботі МАН. Рекомендації щодо підвищення результативності участі учнів у ІІ етапі учнівських олімпіад, роботі МАН Керівник ШМО
4. Про розвиток компетентностей учнів на уроках фізики як прикладної науки. Обмін досвідом. Вчитель фізики.
6. Про використання технічних засобів навчання на уроках хімії. Можливості використання засобів Google в роботі вчителя. Вчитель хімії.
7. Про погодження календарно-тематичного планування предметів природничо-математичного циклу на ІІ семестр 2022/2023 навчального року Керівник ШМО

V ЗАСІДАННЯ

Форма проведення: обмін думками, досвідом, відкриті уроки, інформація

БЕРЕЗЕНЬ

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1. Про впровадження інтерактивних та інноваційних технологій на уроках природничо-математичного циклу. Керівник та члени ШМО
2. Про формування всебічно розвиненої особистості черезлюбов до природи Вчитель біології
3. Тренінг "Розв’язування олімпіадних завдань з предметів природничо-математичного циклу" Вчителі математики, хімії, біології, фізики

VІI ЗАСІДАННЯ

Форма проведення: конференція

ТРАВЕНЬ

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1. Про підсумки перевірки стану викладання предметів природничо-математичного циклу Заступник директора
2. Про підсумки проведення предметних тижнів Вчителі-предметники
3. Про моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо - математичного циклу за 2022/2023 навчальний рік. Рейтинг учнів Керівник ШМО
4. Про підсумки роботи з обдарованими учнями Члени ШМО
5. Про результати зрізових контрольних робіт. Рекомендації щодо усунення недоліків Керівник ШМО
6. Про аналіз роботи ШМО за 2022/2023 навчальний рік Керівник ШМО
7. Про обговорення проекту плану роботи ШМО на 2023/2024 навчальний рік Керівник ШМО

ПЛАН РОБОТИ

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ УЧИТЕЛІВ

СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

ТЕМА: «Форми співробітництва учителя і учнів у процесі навчання».

І ЗАСІДАННЯ (серпень)

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1 Про затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2022/2023н.р. Керівник ШМО.
2 Про аналіз роботи вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2021/2022н. р. Дігтяр Г.П.
3 Про дотримання норм єдиного орфографічного режиму в закладі. Інструкція з ведення ділової документації. Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти Федоренко Т.О.
4 Про критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Дігтяр Г.П.
5 Про оцінювання навчальних досягнень учнів Керівник ШМО.
6 Про опрацювання методичних рекомендацій щодо оформлення предметних сторінок класного журналу. Керівник ШМО.
7 Про можливості дистанційного та змішаного форматів навчання. Переваги та недоліки дистанційного навчання. Дігтяр Г.П.
8 Про організацію роботи з обдарованими дітьми Керівник ШМО.
9 Про погодження календарно-тематичного планування на І семестр 2022/2023 навчального року. Дігтяр Г.П.
10 Про планування проведення предметних тижнів. Керівник ШМО.
11 Про затвердження завдань І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. Керівник ШМО.

II ЗАСІДАННЯ (тренінг)

ЖОВТЕНЬ

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1 Про проведення І етапу Міжнародного мовно – літературного конкурсу ім. Тараса Шевченка та ХХІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика. Дігтяр Г.П.
2 Тренінг ’’Виконання завдань минулих років з предметів суспільно – гуманітарного циклу’’. Члени МО.
3 Про підготовку до ІІ етапу шкільних олімпіад. Карташова В.М.
4 Про хід атестації вчителів. Дігтяр Г.П.
5 Про проведення тижня до Дня української писемності. Члени МО.

ІІІ ЗАСІДАННЯ (круглий стіл) СІЧЕНЬ

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1 Про аналіз участі учнів у І, II етапі Всеукраїнських предметних олімпіадах, роботі МАН. Рекомендації щодо підвищення результативності участі учнів у II етапі учнівських олімпіад, роботі МАН. Керівник ШМО.
2 Про підсумки перевірки стану української мови та Харківщинознавства. Керівник ШМО.
3 Навчальний семінар « Сучасний урок з погляду забезпечення розвитку пізнавальних інтересів здобувачів освіти. сосвіти» Керівник НІМО.
4 Про моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу за І семестр 2022/2023 навчального року. Рейтинг учнів. Керівник ШМО.
5 Про формування мовних і мовленнєвих компетенцій учнів на уроках української та англійської мов. Члени ШМО.
6 Про гендерне питання у мовному аспекті. Керівник ШМО.
7 Про використання інноваційних технологій у освітньому процесі. Члени ШМО

ІV ЗАСІДАННЯ (конфереція) БЕРЕЗЕНЬ

Тема: « Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів»

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1 Про розвиток професійної компентності учителя. Члени ШМО.
2 Про проблеми формування мотивації навчальної діяльності учнів за сучасних умов ( з досвіду роботи) Члени ШМО.
3 Майстер – клас «Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови». Вчителі,які атестуються.
4 Про креативні технологій навчання на уроках мови та літератури. Члени ШМО.
5 Про розробку рекомендацій на допомогу учням і батькам 9 –го класу для кращої підготовки до ДПА Члени ШМО.

V ЗАСІДАННЯ (конференція)

ТРАВЕНЬ

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1 Про аналіз підсумків проведення предметних тижнів. Керівник ШМО. Члени ШМО
2 Про аналіз підсумків перевірки стану викладання історії України та фізичної культури. Керівник ШМО.
3 Про моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2022/2023 навчального року. Рейтинг учнів. Керівник ШМО.
4 Про підсумки роботи з обдарованими та здібними дітьми. Члени ШМО
5 Про аналіз результатів зрізових контрольних робіт. Рекомендації щодо усунення недоліків. Адміністрація закладу
6 Про ефективність роботи вчителів над індивідуальною методичною темою. Члени ШМО.
7 Про обговорення проекту плану роботи ШМО на 2023/202 навчальний рік. Керівник ШМО.
8 Про функції учителя у створенні інноваційного креативного середовища. Члени ШМО

План роботи

шкільного методичного об’єднання

вчителів початкових класів на 2022/2023 н. р.

І засідання

Серпень

«Підготовка початкової школи до нового навчального року»

Зміст Відповідальні Примітка
1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за попередній 2021/2022 навчальний рік. Керівник ШМО
2. Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022/2023 н. р. Керівник ШМО
3. Актуальний інструктаж. Про нормативно-правові документи щодо організованого початку 2022/2023навчального року: Ÿ Про схвалення календарних планів роботи вчителів на 2022/ 2023н.р. Ÿ Про внесення корегуючих уроків до календарного планування. Ÿ Про організацію роботи з обдарованими дітьми. Керівник ШМО ЗДНВР Керівник ШМО
4 Про інтерактивні інструменти формувального оцінювання у роботі вчителя початкових класів. Класні керівники
5. Про затвердження завдань І етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика. Класні керівники

ІІ засідання

Жовтень

«Нова українська школа : інтеграція. Адаптація першокласників до шкільного колективу.»

№ з/п Зміст Відповідальний Примітка
1 Про адаптацію першокласників до навчання в ліцеї. Ранкові зустрічі у 1-му класі. Класний керівник 1 класу
2 Про інтеграцію навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе» Класні керівники
3 Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання - технологія «кластера» на уроках літературного читання; -квестова технологія у навчанні мови і літератури; - метод проектів на уроках літературного читання; - технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення) Класні керівники
4 Про роль асистента вчителя в умовах інклюзивного навчання. Керівник ШМО

ІІІ засідання

Січень

«Інновації в освіті»

№ з/п Зміст Відповідальний Примітка
1 Про групові методи роботи на уроках у початковій школі. Класні керівники
2 Про педагогічну технологію STEM як засіб реформування освітньої системи України Керівник ШМО
3 Про збереження психологічного здоров’я вчителя і учня з особливими потребами в шкільному середовищі Класні керівники
4 Про проведення інтегрованих уроків у початковій школі. Керівник ШМО
5 Про затвердження завдань для проведення шкільних олімпіад для учнів 3- 4 класів Класні керівники

ІV засідання (тренінг)

Березень

«Творчий вчитель - обдарований учень»

№ з/п Зміст Відповідальні Примітка
1 Про підготовку учнів 4-х класів до ДПА. Опрацювання матеріалів ДПА для учнів 4-их класів. Класні керівники
2 Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів Керівник ШМО
3 Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства: - активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»; - прийом фішбоун; - прийом «Кубик Блума»; - використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів. Класні керівники
4 Про участь батьків майбутніх першокласників у Інтернет – зборах. ЗДНВР

V засідання

Травень

«Підсумки роботи методичного об’єднання за 2021/2022н.р. та визначення завдань на наступний навчальний рік»

№ З/п Зміст Відповідальні Примітка
1 Про участь учнів 3-4 класів у районних олімпіадах з математики, української мови, природознавства. Рекомендації щодо підвищення результативності. Класні керівники
2 Обмін думками: звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі семінарів-практикумів, творчих груп; про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, На урок, вебінарах, Інтернет-марафонах. Класні керівники
3 Про підсумки роботи з обдарованими дітьми. Класні керівники
4 Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність. Класні керівники
5 Про обговорення плану роботи ШМО на 2023/2024 н. р. та визначення завдань на наступний рік. Керівник ШМО

План роботи

шкільного методичного об’єднаннякласнихкерівників

на 2022/2023 н. р.

І засідання

Серпень

«Стратегічні напрямки виховання у вимірах сьогодення»

№ п/п Тематика засідань Відповідальні Примітка
1. Про аналіз роботи ШМО за 2021/2022 н. р. Керівник ШМО
2. Про розгляд та обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2022/2023 н. р. Члени ШМО
3. Про рекомендації щодо складання соціального паспорту класу Керівник ШМО
4. Про ознайомлення з нормативно – правовими документами на 2022/2023 н. р.: · - методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2022/2023 н.р.; · - проведення Першого уроку у 2022/2023 н.р. та ін. Керівник ШМО
5. Про затвердження плану роботи шкільного МО класних керівників на 2022/2023 н. р. Керівник ШМО
6. Про планування виховної роботи з класним колективом. Вітер В.М.

ІІ засідання

«Використання новітніх технологій у виховній роботі школи»

Жовтень

№ п/п Тематика засідань Відповідальні Примітка
1 Про використання новітніх технологій у виховній роботі школи. Члени ШМО
2 Про систему роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування (обмін досвідом) Члени ШМО
3 Про роботу з профілактики булінгу (цькуванню), дитячого травматизму, охорону життя і здоров'я здобувачів освіти в 2022/2023 навчальному році. Вітер В.М.
4 Про виховання толерантності: гендерний аспект. Керівник ШМО
5 Круглий стіл: « Нові форми роботи з дітьми» Вітер В.М.
6 Про попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті. Профілактика травматизму. Члени ШМО

ІІІ засідання

Тема: «Громадянське виховання, формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема»

Січень

№ п/п Тематика засідань Відповідальні Примітка
1. Про громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема. Члени ШМО
2. Про форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості школярів з особливими освітніми потребами. Керівник ШМО
3. Про сучасний погляд на патріотичне виховання. Вітер В.М.
4 Про профілактику насильства серед підлітків. Негативний вплив соціальних мереж. Члени ШМО
5 Про прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання засобам розв’язання конфліктів. Члени ШМО
6 Про формування активно життєвої позиції учнів в умовах НУШ. Вітер В.М.

ІV засідання

Тема: «Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів»

Березень

№ п/п Тематика засідань Відповідальні Примітка
1. Про систему роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування. Члени ШМО
2. Про результати контролю за якістю проведення виховних годин. Дігтяр Г.П.
3. Практикум. "Дружити потрібно вміти". Створення презентації "Абетка ввічливих слів". Члени ШМО
4. Про прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання засобам розв’язання конфліктів. Члени ШМО
5. Тренінг «Конфлікт –мистецтво взаємодії» Члени ШМО

V засідання

Тема «Правове виховання учнів»

Травень

№ п/п Тематика засідань Відповідальні Примітка
1. Про правовий аспект у вихованні учнів. Права і закони для всіх однакові. Вітер В.М.
2. Про організацію системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи. Немашкало А.М.
3. Контроль за відвідування занять учнями. Профілактика жебракування. Вітер В.М.
4. Соціальний захист дітей пільгових категорій. Немашкало А.М.

План

роботи громадського інспектора

Староводолазької гімназії на 2022/2023 н. р.

№ З\П Зміст Термін виконання Відповідальні Відмітка про виконання
1. Перевірити й уточнити списки дітей пільгового контингенту до 05.09.2022 Громадський інспектор
2. Створити шкільний банк даних дітей пільгового контингенту. 05.09.2022 Громадський інспектор
3. Провести обстеження матеріально – побутових умов дітей пільгового контингенту. Скласти акти. Вересень 2022 Січень 2023 Громадський інспектор Класні керівники
4. Подавати до відділу освіти інформацію про виконання Комплексної програми злочинності. щоквартально Громадський інспектор
5. Постійно тримати на контролі сім’ї, які можуть опинитися в кризових ситуаціях, проводити обстеження матеріально – побутових умов сімей, де проживають діти – напівсироти. постійно Громадський інспектор Класні керівники
6. Залучати до роботи з дітьми в школі працівників ювенальної превенції, психолога з ІРЦ з метою надання практичної допомоги батькам. постійно Громадський інспектор Класні керівники
7. Систематично здійснювати контроль за вихованням, навчанням, здоров'ям та матеріально – побутовим утриманням дітей – сиріт та дітей, що перебувають під опікою постійно Громадський інспектор Класні керівники
8. Своєчасно повідомляти відділ освіти про виявлення дітей, які потребують соціального захисту постійно Громадський інспектор
9. Вести встановлену документацію з охорони прав неповнолітніх постійно Громадський інспектор
10. Щосеместрово разом з класними керівниками проводити обстеження матеріально – побутових умов проживання дітей пільгового контингенту. постійно Громадський інспектор Класні керівники
11. Брати участь у все українському рейді «Урок». постійно Класні керівники
12. Щорічно відзначати міжнародний день інвалідів. постійно Громадський інспектор
13. Сприяти усуненню випадків дитячої безпритульності та бездоглядності постійно Громадський інспектор Класні керівники
14. 100% охопити дітей пільгового контингенту відпочинком. постійно Громадський інспектор
15. Продовжувати профілактичну роботу щодо попередження злочинності, правопорушень, бездоглядності. постійно Громадський інспектор
16. Підтримувати тісний зв'язок з працівниками служби у справах дітей. постійно Громадський інспектор
17. Продовжувати профілактичну роботу щодо проявів булінгу та кібербулінгу серед здобувачів освітию постійно Класні керівники
Кiлькiсть переглядiв: 1680

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.