Завдання:
Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє активна діяльність педагогів школи. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме:
- удосконалення системи пошуку й розвитку обдарованих дітей;
- забезпечення умов розвитку обдарованих дітей
З цією метою щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк «Обдарована молодь».
У школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів.
Робота направлена на розвиток творчих здібностей школярів, формування інтелектуальної еліти в школі, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів. Зібрано нормативні документи, що регламентують роботу з обдарованими учнями.
З метою розвитку творчих здібностей учнів щороку проводиться розробка варіативної частини навчального плану. Певна частина годин використовується для проведення спецкурсів та курсів за вибором.
Працюючи над методичною темою:«Формування креативного мислення учасників освітнього процесу через запровадження інноваційних технологій»,колектив школи ставить за мету: виявити і допомогти учневі розвинути інтелектуальні та творчі здібності, природні задатки.
№ з/п | Зміст заходу | Відповідальні | Термін виконання |
1. Виявлення обдарованих дітей | |||
1.1. | Проведення анкетування та діагностування обдарованих дітей на предмет їхніх здібностей | Класні керівники, вчителі | Вересень |
1.2. | Формування бази активних форм, методів роботи з обдарованими і здібними учнями | Вчителі | Вересень |
1.3. | Поповнити банк обдарованих дітей | Педагог організатор | Вересень |
1.4. | З метою навчально-методичного забезпечення: - формування бібліотечного фонду, орієнтованого на роботу з обдарованими дітьми. - створення дидактичного та роздаткового матеріалу для роботи з обдарованими дітьми, в тому числі для індивідуальної; - використання банків завдань | Вчителі- предметники | Постійно |
2. Методичний супровід роботи з обдарованими дітьми | |||
2.1. | Складання графіка індивідуальних занять з учнями щодо їх підготовки до участі в олімпіадах, турнірах, конкурсах | Класні керівники, вчителі– предметники. | Вересень |
2.2 | Організація індивідуальних занять | Класні керівники, вчителі – предметними. | Вересень |
2.3 | Залучати обдарованих учнів до активної участі в предметних тижнях, конкурсах, олімпіадах, МАН. | Вчителі- предметники | Жовтень- травень |
2.4 | В кінці року узагальнити роботу з обдарованими учнями | Вчителі-предметники | Травень |
2.5 | Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів варіативної частини навчального плану | Вчителі - предметники | Грудень - травень |
3. Система пошуку обдарованих дітей | |||
3.1. | Участь в олімпіадах (шкільних, районних, обласних). | За окремим планом | ЗДНВР |
3.2. | Проведення предметних тижнів. | За окремим планом | ЗДНВР |
4. Навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей | |||
4.1. | Поповнити банк даних обдарованих дітей. | Вересень | ЗДНВР |
4.2. | Закріплення учителів за обдарованими учнями з метою проведення індивідуальної роботи та розвитку дітей. | Щорічно вересень | ЗДНВР |
4.3. | Здійснення інноваційної діяльності, впровадження в практику роботи якісних форм навчання. Вивчення питання «Адаптація дітей шестирічного віку до навчання в школі» | Постійно | ЗДНВР Педколектив |
5. Стимулювання творчої діяльності учнів | |||
5.1. | Заохочення учнів у вигляді екскурсій, поїздок. | За окремим планом | Педагог - організатор |
5.2. | Нагородження призами учнів за перемогу у конкурсах, олімпіадах, турнірах, тощо. | Постійно | Адміністрація |
6. Підготовка дітей до участі в роботі МАН | |||
6.1. | Залучення обдарованих дітей до дослідницької діяльності | Вересень -грудень | Вчителі-предметники |
6.2. | Планування роботи щодо підготовки учнів до участі в МАН | Вересень | ЗДНВР |
6.3 | Складання графіка індивідуальних консультацій щодо підготовки учнів до роботи в МАН | Вересень | ЗДНВР |
6.4 | Визначення теми, мети, об’єкту, завдань наукової роботи | Вересень | Вчителі-предметники |
6.5. | Проведення шкільного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт | Листопад | Вчителі-предметники |
6.6 | Висвітлення творчих здобутків учнів на сайті | Протягом року | |
7. Проведення предметних тижнів | |||
7.1. | Планування роботи предметних тижнів | Червень | ЗДНВР |
7.2. | Упровадження нетрадиційних форм у практику проведення предметних тижнів | Серпень -вересень | Вчителі-предметники |
7.3. | Обговорення результатів на ШМО | Травень | ЗДНВР |
7.4. | Висвітлення перебігу предметних тижнів на сайті | Протягом року | Педагог організатор |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.