• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Робота з обдарованими дітьми

Організація роботи з обдарованими дітьми.

Завдання:

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє активна діяльність педагогів школи. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме:

- удосконалення системи пошуку й розвитку обдарованих дітей;

- забезпечення умов розвитку обдарованих дітей

З цією метою щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк «Обдарована молодь».

У школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдаро­ваності учнів.

Робота направлена на розвиток творчих здібностей школярів, формування інтелектуальної еліти в школі, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів. Зібрано нормативні документи, що регламентують роботу з обдарованими учнями.

З метою розвитку творчих здібностей учнів щороку прово­диться розробка варіативної частини навчального плану. Певна частина годин використовується для проведення спецкурсів та курсів за вибором.

Працюючи над методичною темою:«Формування креативного мислення учасників освітнього процесу через запровадження інноваційних технологій»,колектив школи ставить за мету: виявити і допомогти учневі розвинути інтелектуальні та творчі здібності, природні задатки.

Заходи щодо роботи з обдарованими дітьми на 2023/2024 н.р.
№ з/п Зміст заходу Відповідальні Термін виконання
1. Виявлення обдарованих дітей
1.1. Проведення анкетування та діагностування обдарованих дітей на предмет їхніх здібностей Класні керівники, вчителі Вересень
1.2. Формування бази активних форм, методів роботи з обдарованими і здібними учнями Вчителі Вересень
1.3. Поповнити банк обдарованих дітей Педагог організатор Вересень
1.4. З метою навчально-методичного забезпечення: - формування бібліотечного фонду, орієнтованого на роботу з обдарованими дітьми. - створення дидактичного та роздаткового матеріалу для роботи з обдарованими дітьми, в тому числі для індивідуальної; - використання банків завдань Вчителі- предметники Постійно
2. Методичний супровід роботи з обдарованими дітьми
2.1. Складання графіка індивідуальних занять з учнями щодо їх підготовки до участі в олімпіадах, турнірах, конкурсах Класні керівники, вчителі– предметники. Вересень
2.2 Організація індивідуальних занять Класні керівники, вчителі – предметними. Вересень
2.3 Залучати обдарованих учнів до активної участі в предметних тижнях, конкурсах, олімпіадах, МАН. Вчителі- предметники Жовтень- травень
2.4 В кінці року узагальнити роботу з обдарованими учнями Вчителі-предметники Травень
2.5 Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів варіативної частини навчального плану Вчителі - предметники Грудень - травень
3. Система пошуку обдарованих дітей
3.1. Участь в олімпіадах (шкільних, районних, обласних). За окремим планом ЗДНВР
3.2. Проведення предметних тижнів. За окремим планом ЗДНВР
4. Навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей
4.1. Поповнити банк даних обдарованих дітей. Вересень ЗДНВР
4.2. Закріплення учителів за обдарованими учнями з метою проведення індивідуальної роботи та розвитку дітей. Щорічно вересень ЗДНВР
4.3. Здійснення інноваційної діяльності, впровадження в практику роботи якісних форм навчання. Вивчення питання «Адаптація дітей шестирічного віку до навчання в школі» Постійно ЗДНВР Педколектив
5. Стимулювання творчої діяльності учнів
5.1. Заохочення учнів у вигляді екскурсій, поїздок. За окремим планом Педагог - організатор
5.2. Нагородження призами учнів за перемогу у конкурсах, олімпіадах, турнірах, тощо. Постійно Адміністрація
6. Підготовка дітей до участі в роботі МАН
6.1. Залучення обдарованих дітей до дослідницької діяльності Вересень -грудень Вчителі-предметники
6.2. Планування роботи щодо підготовки учнів до участі в МАН Вересень ЗДНВР
6.3 Складання графіка індивідуальних консультацій щодо підготовки учнів до роботи в МАН Вересень ЗДНВР
6.4 Визначення теми, мети, об’єкту, завдань наукової роботи Вересень Вчителі-предметники
6.5. Проведення шкільного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Листопад Вчителі-предметники
6.6 Висвітлення творчих здобутків учнів на сайті Протягом року
7. Проведення предметних тижнів
7.1. Планування роботи предметних тижнів Червень ЗДНВР
7.2. Упровадження нетрадиційних форм у практику проведення предметних тижнів Серпень -вересень Вчителі-предметники
7.3. Обговорення результатів на ШМО Травень ЗДНВР
7.4. Висвітлення перебігу предметних тижнів на сайті Протягом року Педагог організатор
Кiлькiсть переглядiв: 1770

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.