• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Гурткова робота в школі

Гурток «Шахи»

Керівник гуртка: Столяренко О. В.

Мета: Сприяння розвитку інтелектуальних здібностей дитини, формування учнів наукового світогляду, вміння характеризувати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати і робити висновки.

В процесі опанування шахової гри формувати такі компетентності:

- ознайомлення дітей з основами шахової гри;

- розвиток аналітичного мислення, уваги, посидючості;

- виховання пошани до партнера, самодисципліни, уміння володіти собою;

- формування спортивної команди.

Гурток «Джура»

Метою навчальної програми є формування ключових компетентностей особистості засобами козацько-лицарського виховання.

Основні завдання роботи полягають у формуванні:

пізнавальної компетентності, спрямованої на опанування вихованцями знаннями з історії українського козацтва; практичної компетентності, спрямованої на практичне застосування козацьких знань а також пізнання сутності й особливостей козацької ідеології, світогляду, моралі, етики, характеру, правосвідомості;

творчої компетентності, спрямованої на формування стійкого інтересу до занять, потреби у самореалізації та духовному самовдосконаленні; розвиток творчих здібностей та умінь;

комунікативної компетентності, спрямованої на досягнення високого рівня освіченості й вихованості, відповідальності; формування ціннісного ставлення до себе й інших;

соціальної компетентності, спрямованої на розвиток у вихованців моральних і духовних якостей особистості, громадянської позиції, національної свідомості.

Гурток «Художня обробка деревини»

Метою навчальної програми є створення умов для творчого розвитку дітей засобами декоративно-ужиткового мистецтва, зокрема, художньої обробки деревини.

Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:

-розвиток творчих та естетичних здібностей вихованців у процесі теоретичного навчання й виконання практичних робіт;

-набуття досвіду власної творчої діяльності, розвитку просторового і логічного мислення, уяви, потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні;

-формування самостійного вирішення завдань з виготовлення виробів з деревини (вибір матеріалу, спосіб обробки, планування, самоконтроль);

-розвиток стійкого інтересу до творчої діяльності;

-сприяння самореалізації особистості дитини та професійному самовизначеннювихованців.

Кiлькiсть переглядiв: 495

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.