Керівник гуртка: Столяренко О. В.
Мета: Сприяння розвитку інтелектуальних здібностей дитини, формування учнів наукового світогляду, вміння характеризувати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати і робити висновки.
В процесі опанування шахової гри формувати такі компетентності:
- ознайомлення дітей з основами шахової гри;
- розвиток аналітичного мислення, уваги, посидючості;
- виховання пошани до партнера, самодисципліни, уміння володіти собою;
- формування спортивної команди.
Метою навчальної програми є формування ключових компетентностей особистості засобами козацько-лицарського виховання.
Основні завдання роботи полягають у формуванні:
пізнавальної компетентності, спрямованої на опанування вихованцями знаннями з історії українського козацтва; практичної компетентності, спрямованої на практичне застосування козацьких знань а також пізнання сутності й особливостей козацької ідеології, світогляду, моралі, етики, характеру, правосвідомості;
творчої компетентності, спрямованої на формування стійкого інтересу до занять, потреби у самореалізації та духовному самовдосконаленні; розвиток творчих здібностей та умінь;
комунікативної компетентності, спрямованої на досягнення високого рівня освіченості й вихованості, відповідальності; формування ціннісного ставлення до себе й інших;
соціальної компетентності, спрямованої на розвиток у вихованців моральних і духовних якостей особистості, громадянської позиції, національної свідомості.
Метою навчальної програми є створення умов для творчого розвитку дітей засобами декоративно-ужиткового мистецтва, зокрема, художньої обробки деревини.
Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:
-розвиток творчих та естетичних здібностей вихованців у процесі теоретичного навчання й виконання практичних робіт;
-набуття досвіду власної творчої діяльності, розвитку просторового і логічного мислення, уяви, потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні;
-формування самостійного вирішення завдань з виготовлення виробів з деревини (вибір матеріалу, спосіб обробки, планування, самоконтроль);
-розвиток стійкого інтересу до творчої діяльності;
-сприяння самореалізації особистості дитини та професійному самовизначеннювихованців.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.